diumenge, 31 d’agost del 2008

High School Girls - Joshi Kosei

Holaaaa! sento haver trigat tant en escriure més pero entre la mandra i la falta de temps, una escriu ben poquet xD jeje

aquest cop serà sobre una de les meves series preferides que tant sols em queden els vol 7,8 i 9 per tenir-la
completa. no es cap altre que Joshi Kosei - High school girls de Towa Oshima.

aqui teniu les portades i després faré la ressenya

Volum 1 volum 3 volum 2



Resum de l'argument (després del petit problema amb les portades, que la 6 no la puc ni posar!!! ¬_¬):

Eriko Takahashi entra en el primer curs de batxillerat en un institut exclusiu per a noies amb la seva amiga Yuma i la Ayako. primer de tot, com a petita introduccio en el mon "només amb dones" veuen com es comporten en realitat i no les "idees" que tenien elles. després com entren a l'insti i com coneixen alla la Himeji, q es dedica a lligar més que altra cosa, la ximpleta i teatrera de la Akari Koda, que al principi els ho posa d'allò més magre per integrar-se a l'institut i la classe, també finalment, la més petitona i tractada de nena petita, la Ogawa. també hi ha altres personatges,com ara els pobres profes que els han de donar classe al "ejercito idiota" xD. el Odagiri, que es l'idol de la classe perque es l'únic profe jove mascle i sempre li prenen el pèl. el profe de gimnàstica, sempre amb un banyador d'allò més arrapat quan fa les classes de natació i ensenya TOTS els pèls amb orgull. també tenim el profe de mates el Tesuma Suma (o algo així xD), el q l'apoden com "supermario" pq té cap de xampinyó, la típica profe vella estirada que vol la "decència" de les seves estudiants i per acabar, la preciosa i falsa de la germana de la Yuma, la Momoko, que es dedicarà a fer el que calgui x lligar a tort i a dret i en fotre en merders a la seva pobre germana gran.

més o menys, es aixó, amb les indecencies que diuen i aquesta manera basta de parlar que tenen, et fas un fart de riure en cada capitol que se t'omple la cara de llagrimes i no pots més. (almenys, aixo es el que em passa a mi quan la llegeixo).

ah! també m'he deixat d personatges: les friquis de classe i les dues lesbis. entre altres que apareixen de tant en tant. però ja esta... com aquella rosseta amb cues q és l'arxi enemiga de l'Akari des de petites, q crec que es deia Mari.

i fins aqui, la serie, lo mateix que he dit amb Shinobi life, quan l'acabi de llegir, ja posaré si ha valgut la pena o no, pero espero que si q haurà valgut la pena. ^^




3 comentaris:

Fate ha dit...

Jo vaig veure l'anime ja fa temps xD I està molt bé n_n No sé com serà el manga però te bona pinta igualment xD

karin ha dit...

La veritat és que jo vaig començar a veure l'anime fa temps però el vaig deixar... Crec que no em va agradar molt, potser hagi de donar-li una altra oportunitat?
Ja veuré si algun dia es creua una altra vegada al meu camí... ^^

yue_sayuri ha dit...

Va ser una pena que Otakuland no acabes de treure aquesta sèrie sencera aquí. Nosaltres tenim el 5 primer volums del manga y a Sayuri li agradava molt, a mi personalment crec que era molt dedicat per l'humor de les dones xD Igualment era una sèrie divertida ^^