dilluns, 5 de gener del 2009

Private Prince

Holaaa de nou!! ara estic enganxada a Private Prince, de la Maki enjouji. la veritat és que estic més que addicta als josei de la Petit comic... primer vaig començar amb la Tohmu Ohmi i varies obres seves, després Chiyo yo hana yo de la Yuki Yoshihara, després midnight secretary i Hadashi wo bara wo fume i després aquesta de Private prince i la Seisei Suruhodo de la Miyuki Kitagawa (que sorprenentment m'està encantant ^^). ah! i no val oblidar-se del nou oneshot de la Megumi Toda que vaig llegir ahir que ja en posaré una menció en un altre post perquè realment tampoc té cap mena de desperdici ^^.

bé, però parlant del josei que toca, Private prince, són 5 volums que van sortir a la Petit comic i cada volum t'enganxa més que l'anterior.

la història gira al voltant de la Miyako Sakuragawa, una noia, historiadora (com servidora xDD), amb ulleres i que no té èxit amb els homes més que pels seus pits gegants. un bon dia, ve com estudiant d'intercanvi el príncep d'Estòlia, en Will, i s'enamora dels seus pits i li demana que siguin amics. i ja que s'assabenta que la tesis doctoral de la Miyako és sobre la Ritsuko, l'àvia d'en Will, li diu que si s'enamora d'ell, que li facilitarà documentació sobre la seva àvia i que per enamorar-se d'ell, que han de passar temps junts i que ella li ha d'ensenyar tot el que pugui. i així, passen molt de temps junts i poc a poc, es van enamorant. i finalment, ella s'atreveix a dir-li, després de moltes vivències, que l'estima. i ell li diu que també, aixi que com a regal de Nadal, li porta fotocòpies de la documentació que necessitava per la tesi. però, la Miyako és filla de la mestressa d'un Ryokan, i la vella està tot el dia burxant perquè sigui la successora i que es casi amb el cuiner. i llavors, quan s'assabenta que està amb en Will, planeja separar-los amb una nit d'hotel junts en Makoto (el cuiner) i la Miyako, però no té èxit amb el seu pla, i en Will demana a la Miyako que vagi amb ell a Estòlia per conèixer-lo millor a ell i la seva família. que l'amor i el seu somni de dedicar-se a la recerca i poder viure de la història (ilusaaaaaa! ¬.¬ difícil ho tenim xDDD) i estar amb en Will alhora. i aqui m'he quedat. així que a veure com seguirà. (em queden 2 volums per acabar i a veure com finalitza la història). ^^

apa, doncs ja l'he acabat de llegir i té un final que m'ha agradat. ^^ (al menys, no ha estat una d'aquelles històries pèrdua de temps xD)

1 comentari:

Mª del Mar ha dit...

Vaig intentar fer-me amb ella però no hi va haver manera. Una llàstima ja que me feia ganes legir-me els toms.