dilluns, 8 de març del 2010

Últimes lectures per scans. ^O^

Huolaaaaa!!

ara feia temps que no llegia res de res x scans (més que res perquè la meva connexió és moolt dolenta i perquè em fa més mandra encendre l'ordinador i posar-me a llegir davant de la pantalla que estirar-me al meu llit o al sofà amb 1 còmic meu o de la biblioteca xD).

però com que Ivrea ha llicenciat noves sèries i volia fer-ne un tastet abans de decidir si les compro o no (que va a ser que si ^O^). i ara parlaré de les que m'he llegit ^^

** Maruyama-kun (cap 1) de la Yuki Shiraishi. tant sols estava el primer capítol i tant sols he pogut disfrutar aquest, però ha estat molt divertit com el fill únic de la companyia del robot que li agrada a la prota, peta a casa seva com a acollida xD i llavors, el noi que li agrada li demana que li faci una bufanda, per probar si ho fa (per riure's d'ella per estar enamorada d'ell T__T em recorda a algú T__T), però ell demostra no ser fred com un robot *-* m'ha encantat ^^ (a veure si ven la que han llicenciat de "tan lejos, tan cerca" i porten aquesta!! *-*

** Ojousama no Himitsu (cap 1 i 2). de la Yuki Shiraishi. ella, la Haru Enjoji, aparenta ser la típica princesa, filla de gent superrica i de classe superior xD però resulta ser pobre i venir del camp amb manera de parlar de poble :P però ella coneix al seu primer amic (al qual ella no considerarà un amic més endavant ... xDDDD). em recorda molt el caràcter de la Sawako davant del Kazehaya xDDD jeje :P mola molt!! *-*

** Sensei to watashi (cap 1 i 2) de la Ai Minase. ella, la Yoshino, substitueix la seva germana universitària en un goukon que organitzen per celebrar la seva entrada en la uni, amb nois universitaris, però resulta que uns nois intenten lligar amb ella i emportar-se-la al llit a la primera de canvi. llavors, el profe, que estava allà, fumant tranquilament, la salva dient que odia les dones idiotes xDD ella, per sorpresa d'ell, es disculpa i ell s'interessa per ella (encara més xD) i ella s'enamora a primera vista d'ell. ell, l'acompanya a casa i ella fa el primer pas. ell, es fa l'home i li diu de quedar el proper diumenge. però, sorpresa!! ell és el nou profe substitut!! ella, li fa veure que és la noia que va conèixer, però, ell, en veure-ho, es fa el dur i fred i li deixa clar, davant de tota la classe, que no s'enrotlla amb alumnes. ella està feta pols. l'espera sota la pluja durant hores i s'encostipa xDDD finalment, ell, no pot davant de la seva insistència i es veu q també s'en va enamorar (també hi ha el noi típic q està boig x la prota i es ficarà pel mig :P i les tipiques porques q diuen que elles son "adultes" i ella no xDDD i per tant, se suposa que elles també hi ficaran cullerada més endavant :P i q tots dos cauran en 1 moment o altre en el joc de la tia dels cabells ondulats i del noi q va darrera d'ella xDDD) i se suposa, que finalment seran feliços i menjaran perdius xDDDDDDD (aixó espero xDDDDDDD) però també serà compra segura :P

** Berry dinamite (cap 1) de l'aya Nakahara. m'ha divertit molt. la noia que volia ser cantant de rock però acaba sent idol ^O^ juntament amb 1 noia mona que sembla tenir molt poc cervell xDDD

i de moment, ja està :P no tinc res més d'especial ^O^

després ja ho completaré :P que ara vull dinar :P fins aviat

1 comentari:

a* ha dit...

Jo llegeixo o bé per escans o gràcies a la biblio, pq els preus dels mangues són desorbitats... m'ha fet molta il·lusió trobar-me amb un blog de manga català... t'asseguro que ha estat el primer!

Un petóoo :)